Ana içeriğe atla

İyi ki Doğdum :)


Bu doğum günümde de arkadaşlarım ve ailem beni çok çok mutlu etti. İlk sürpriz İzmir'deki arkadaşımdan geldi. Benim çektiğim bir fotoğrafı kanvas saat yapmış :))) Çok da güzel olmuş. 


Ardından arkadaşlarım bana sürpriz parti yaptılar. Sadece kız kıza kokteyl denemek için Flat'e gidiyoruz sanmıştım ama erkek tayfası da elinde pasta ile çıkageldi. Çok çok mutlu oldum. Çok eğlenceli bir gece geçirdik. Kızların beni pastayı görmemem için inatla ters tarafa oturtmaya çalışması mı dersin, hafiften kafayı bulmuş garsonumuz mu dersin, fotoğraflar olmadı diye defalarca mumları üflememi mi dersin, pastanın üzerindeki "can dostumuz" yazısını mı:))))  Mutlu olduğum anlar sepetine bir sürü anı attım o gece. Kızların bana aldığı dehşet topuklu ayakkabıları söylemiyorum bile. Ve evet giyeceğim.... :))))

Hazır Flat'ten konu açılmışken. İki yeni kokteyl denedik. Birisi Cosmopolitan ki kendisinin öksürük şurubundan pek bir farkı yok :))) Diğeri de Pink Cadillac. O da nispeten hafif, alkollü milk shake tarzında bir kokteyl. Bana fazla tatsız geldi . Bir Suka değil nihayetinde :)))


Ertesi gün de hediyelerim gelmeye devam etti ve yüzümdeki gülümseme bir an bile gitmedi. Sinema tutkumu bilen bir arkadaşım bana klaket almıştı. Taaaam benlik bir hediye. Hep yönetmen olacağımı hayal ederdim. Şimdi klaket ile ilk adımı attık. Önce yönetmen sandalyesi ardından da kamera, tamamdır bu iş :)))


Bir başka güzellik de momijimmmm. Artık benim de bir momijim var... Hem de Beşiktaşlı :)))


Cumartesi sabahına da akrostişli bir şiir ile uyandım. Sevgili abicim işin içine espri de katarak uzun bir şiir yazmıştı bana :) 3,5 yaşındaki yeğenim de telefonda yaşımı öğrenince "ooooooo" diyerek günün en komik anını yaşattı bize. Ailemden, telefonda da olsa iyi ki doğdun şarkısını dinlemek çok güzeldi.



Son olarak uzun zamandır Ankara'da  olmama rağmen Cumartesi ilk kez Papazın Bağı'na gittim. Gizli bahçenin serin havasında semaver keyfi yaptık. 

Her şey ve her an öyle güzeldi ki, sevdiğimi ve sevildiğimi hissettim fazlaca. Hepsine sonsuz teşekkürlerimle... :)))




Yorumlar

  1. öncelikle mutlu yıllar :) çok uzun zamandır papazın bağına gitmedim, hala açık olduğundan bile emin değildim, ilk fırsatta gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet hele hele bu sıcak havalarda tam kaçılacak yer.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sünger Bob ve Patrick... :)

Bir taş boyama daha tamamlandı. Hem zaman güzel geçti hem de minik bir kalp mutlu edildi (yani umarım...). :)))

Telgrafın Tellerine Kuşlar mı Konar ?

Üçüncü etamin işimi de bitirdim. Aslında örnek aldığım fotoğrafta bu kuşlar 4 tane idi ve kalp şeklinde kuyrukları vardı. Ancak hem benim kasnağıma sığmadığı, hem de fazla kalabalık durduğu için ben biraz değiştirdim. Ha bir de göbekleri beyazdı, ben kendi renklerinin açık tonlarını tercih ettim. Bu hali bence daha güzel oldu. Son bir adım kaldı. O da çerçeveletmek. Noel Babayı da henüz çerçeveletmedim. Çerçeveciyi ihya edeceğim bu gidişle. Puzzle, etamin derken bir sürü şeyi biriktirdim çerçeveletmek üzere.  Şimdiki projem bir doğum günü hediyesi :) Hadi bakalım. Bir işe başlamak, o işin yarısıdır derler...  Güm güm...   Göbekleri de doldurduk mu, tamamdır...  Favorim...

Sid' in İntikamı...

Nasıl ki Star Wars serisinin en dramatik ama en sevdiğim bölümü "Revenge of the Sith" ise, şimdiye kadar yaptığım en zor kanaviçe de bu oldu ( Cümleyi toparlayana bir yastık hediye edeceğim :)) ) . Kısaca anlatmak istiyorum hikayesini.... Her şey arkadaşıma doğum günü hediyesi projemle başladı. Ona bir şeyler işlemek istiyordum ama sevdiği bir şey olsun diye düşündüğümden ağzını aramaya başladım. Bir muhabbetin ortasında,  Ice Age' deki Sid' i çok sevdiğini öğrendim. Tamamdır dedim, Sid' i işleyeceğim. Oturdum bilgisayar başına Sid şablonu arıyorum. Kesin vardır diye de anlamsız bir özgüvenim var. Ama yok, yani istediğim gibi yok. Ya küçük ya da aradığım gibi değil.  Tabii ben ümitsizliğe kapıldım ve başka bir şey yapayım bari girişimlerine başladım ama aklım kaldı Sid'de. İçimdeki "yapabilseydim çok güzel olacaktı" sesleri baskın çıktı ve şablonunu kendim çıkarmaya karar verdim   Önce bir Sid fotoğrafı buldum. Sonra onu